Komunikační dovednost obchodníka
- Potkáváte se ve své obchodní praxi se situacemi, kdy potřebujete vyjednávat podmínky pro uskutečnění obchodu?
- Chce vás protistrana vmanipulovat "do kouta" a vy nevíte jak z toho ven?
- Chybí vám "Poker face" při vyjednávání?
Cílem semináře je naučit se vyjednávat podmínky oboustranně výhodné spolupráce v obchodních jednáních.
Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:
- přijmout vyjednávání jako zábavnou výzvu a hru
- udělat dobrou přípravu na jednání
- aktivně pracovat se třemi proměnnými ve vyjednávání
- pracovat s vějířem maximálního a minimálního cíle
- využívat v argumentaci užitky
- nepoužívat slevu jako jediný nástroj pro dosažení dohody
- vidět rozdíly v agresivním-submisivním-asertivním přístupu a umět využít konstruktivní způsob jednání v dané situaci
- jak reagovat na negativní taktiky
- jak odhalit druhou stranu, když se pokouší manipulovat a zaujmout asertivní postoj
- jak se vyhnout negativním reakcím a projevům v průběhu jednání
- řešit konflikty pěti různými strategiemi s důrazem na výsledek