Tvorba databáze a první kontakt
- Jste ve svém podnikání odkázáni na práci s vlastní databází kontaktů?
- Dochází vám zdroje pro doplnění databáze?
- Máte zábrany požádat klienta o doporučení vaši práce dalším lidem?
- Odkládáte rozhodnutí zvednout telefon a sjednat si schůzku?
- Jste neobratní při navazování prvního kontaktu s klientem?
- Chtěli byste umět sebejistě vzbudit zájem?
Cílem semináře je naučit se využívat možnosti pro vytváření a doplňování databáze kontaktů; naučit se vzbudit důvěru, zvědavost a zahájit rozhovor při prvním kontaktu s klientem.
Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:
- nalézt potenciální zdroje pro tvorbu aktivní databáze
- motivovat klienta k získání doporučení na další kontakty
- pracovat s databází i do budoucna
- vést telefonický rozhovor s cílem dostat se na „židli"
- zvládnout argumentaci při námitkách v telefonu
- prodat sám sebe, firmu a službu na osobní schůzce s klientem
- vzbudit důvěru a zvědavost klienta
- plynule začít rozhovor
- pracovat s cíli a udělat jasný závěr na konci schůzky