Tvorba databáze a první kontakt

  • Jste ve svém podnikání odkázáni na práci s vlastní databází kontaktů?
  • Dochází vám zdroje pro doplnění databáze?
  • Máte zábrany požádat klienta o doporučení vaši práce dalším lidem?
  • Odkládáte rozhodnutí zvednout telefon a sjednat si schůzku?
  • Jste neobratní při navazování prvního kontaktu s klientem?
  • Chtěli byste umět sebejistě vzbudit zájem?

Cílem semináře je naučit se využívat možnosti pro vytváření a doplňování databáze kontaktů; naučit se vzbudit důvěru, zvědavost a zahájit rozhovor při prvním kontaktu s klientem.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • nalézt potenciální zdroje pro tvorbu aktivní databáze
  • motivovat klienta k získání doporučení na další kontakty
  • pracovat s databází i do budoucna
  • vést telefonický rozhovor s cílem dostat se na „židli"
  • zvládnout argumentaci při námitkách v telefonu
  • prodat sám sebe, firmu a službu na osobní schůzce s klientem
  • vzbudit důvěru a zvědavost klienta
  • plynule začít rozhovor
  • pracovat s cíli a udělat jasný závěr na konci schůzky