Prodejky pro ostřílené obchoďáky
- Máte potřebu posunout svou obchodní rutinu o krok dál?
- Chcete si ověřit, jestli jste v obchodních dovednostech nezaspali?
- Chtěli byste umět číst i to, co klient říká neverbálně?
- Chcete se stát mistrem argumentace?
- Toužíte v jednání dosáhnout výsledku WIN-WIN?
Cílem semináře je naučit se profesionálním způsobem řídit obchodní jednání a dosáhnout tak oboustranné spokojenosti s požadovaným výsledkem.
Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:
- využívat současné trendy pro budování klientské základny
- dostat do vědomé úrovně principy obchodního procesu, tak aby byly duplikovatelné
- vést rozhovor s klientem pomocí rozvinutých koučovacích otázek
- zvládat argumentační dovednost podle modelu rétoriky „Sleight of Mouth"
- číst mezi řádky a odkrýt tak skutečný motiv vašeho klienta
- používat vyjednávací taktiky pro dosažení výsledku WIN-WIN
- ovládat další techniky pro uzavření obchodu
- budovat dlouhodobý vztah s vašimi klienty