Prodejky pro ostřílené obchoďáky

  • Máte potřebu posunout svou obchodní rutinu o krok dál?
  • Chcete si ověřit, jestli jste v obchodních dovednostech nezaspali?
  • Chtěli byste umět číst i to, co klient říká neverbálně?
  • Chcete se stát mistrem argumentace?
  • Toužíte v jednání dosáhnout výsledku WIN-WIN?

Cílem semináře je naučit se profesionálním způsobem řídit obchodní jednání a dosáhnout tak oboustranné spokojenosti s požadovaným výsledkem.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • využívat současné trendy pro budování klientské základny
  • dostat do vědomé úrovně principy obchodního procesu, tak aby byly duplikovatelné
  • vést rozhovor s klientem pomocí rozvinutých koučovacích otázek
  • zvládat argumentační dovednost podle modelu rétoriky „Sleight of Mouth"
  • číst mezi řádky a odkrýt tak skutečný motiv vašeho klienta
  • používat vyjednávací taktiky pro dosažení výsledku WIN-WIN
  • ovládat další techniky pro uzavření obchodu
  • budovat dlouhodobý vztah s vašimi klienty