Základní obchodní principy I - akce!

  • Máte jasno v tom, proč práci obchodníka vykonáváte?
  • Víte, co všechno patří do přípravy obchodníka?
  • Máte aktivní databázi klientů?
  • Umíte si efektivně rozplánovat aktivity?
  • Dokážete řídit svůj vlastní výkon?
  • Víte, které nejčastější užitky ovlivňují rozhodování o koupi?
  • Víte, jak vzbudit zájem u klienta?
  • Umíte se prodat?
  • Znáte principy jednotlivých fází obchodního jednání?

Cílem semináře je zvýšit aktivitu; porozumět principům jednotlivých fází obchodního jednání a naučit se, jak vzbudit zájem k dalšímu jednání u klienta.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • stanovit atraktivní cíle a postup, jak si ověřit svou motivaci
  • propočítat potřebné množství realizovaných aktivit potřebných k dosažení požadovaného cíle
  • využívat příležitosti k doplňování seznamu klientů
  • používat účinný nástroj na plánování a vyhodnocování skutečného stavu aktivit
  • rozfázovat obchodní jednání na sedm základních kroků a vydefinovat si důležité principy
  • vydefinovat si cíle, které chcete v jednání dosáhnout
  • udělat si přípravu spojenou se znalostí klienta
  • pracovat v obchodním jednání s nejčastějšími užitky, které ovlivňují rozhodnutí o koupi
  • prodat se jako profesionál a vzbudit důvěru u klienta
  • navázat vztah k prvnímu jednání