Zaměstnanecké vs. podnikatelské myšlení
- Umíte rozpoznávat signály, které druhá strana vysílá?
- Umíte využít tyto signály pro prodej pracovního místa?
- Umíte tyto signály využít pro řízení výkonu spolupracovníka?
- Umíte tyto signály využít pro motivaci?
- Víte, jaké myšlení máte nastaveno u sebe?
Cílem semináře je naučit se vidět a pochopit zásadní rozdílnost v jednotlivých myšlenkových světech a získané dovednosti využít v manažerské práci při náboru, řízení a vedení jednotlivců a při jejich motivaci.
Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:
- rozpoznat myšlenkový svět zaměstnance – OSVČ – podnikatele
- identifikovat signály a potřeby jednotlivých myšlenkových světů
- použít vhodnou argumentaci v náboru, při prodeji pracovního místa pro jednotlivý myšlenkový svět
- umět řídit spolupracovníka pomocí aktivit nebo výsledků v závislosti na jeho myšlenkovém světě
- umět motivovat spolupracovníka na základě jeho potřeb
- umět motivovat ke změně myšlení